dijous, 30 d’abril del 2015

Dins el cap de Pep Guardiola

L'exercici és interessant però m'atreveixo a fer-lo. Per l'admiració al personatge i per haver llegit el "Herr Pep". Què deu pensar Pep Guardiola una setmana abans de les semifinals de la Champions amb el Barça. Us puc assegurar que hi pensa des que Karl-Heinz Riedel, ambaixador de la final de Berlín va emparellar Bayern i Barcelona, els dos equips que ha entrenat Guardiola.
Dins del seu cap que bull, amb la seva obsessió per la seva fina i els eu futbol, amb els seus videos i el seu despatxet a Sabener Strasse. Obsessionat i malalt, molt malalt de futbol. capaç de no menar per un capficament. I aquest és gran. Aquets Bayern - Barça pel Pep és un autèntic marrón descomunal que ni en pintura volia afrontar.
Segur que ens fiquem al cap de Pep Guardiola passa tot això
"Com puc afrontar el partit? Com puc motivar l'equip després de les lesions i l'eliminació a la Copa alemanaya a semis fallant 4 penals i relliscant? No estem malament, però el futboldóna moltes voltes en pocs dies. Com puc desmuntar un sistema que no vaig inventar jo, que ve de l'època dle senyor Cruyff, que els nous cules m'atribueixen a mi, que és tan benerat i que ara sembla que no volen seguir a fons però que es resisteixen a abandonar? Com puc afrontar el partit del Camp Nou? Com puc abstenir-me de tota la pressió quis se'm ve a sobre i de la qual vaig marxar' Què he de dir en públic per no emprenyar al meu estimat cué? Depèn del que digui em poden penjar? Com puc aïllar l'equip d'una eliminatòria on el protagonista sóc jo. Com puc afrontar la plaga de lesions que tinc (dimarts va perdre de cop a Robben i a Lewandowsky i Badstuber arribarà justet, si arriba, com Lahm). A on poso Ribery? He d'anar a atacar davant d'un equip que li agrada atacar? Com puc parar a Messi? Com he de rebre a Messi? I a Luís Enrique? I a Bartomeu? Com em rebrà l'estadi? Què he de dir a la prensa i com ho he de dir? Com em tractarà la premsa catalana, després que ahir suspengués el Media Day que vaig organitzar expressament per ells?"
Moltes preguntes que li volten al cap a Pep Guardiola de cara l'eliminatòria d echampions amb el Barça. però segur que la pregunta que s'ha fet Guardiola i es fa des de fa dies és "Per què m'ha hagut de tocar el Barça, ara?"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada