dijous, 6 de juny del 2013

O pai do craque

Comparativament parlant Neymar guanya a Ronaldinho i sense que encara hagi fet un gol amb la samarreta del Barça. Almenys, en un aspecte, Ney guanya a Ronnie ja.
Ambdós vénen al Barça com a futures i il.lusionants estrelles. Vénen com a icones als seus països. I són icones mediàtiques.
Però, la gran diferència, és que Neymar li dóna mil voltes a Ronaldinho en l'exposició mediàtica.
Hi ha ajudat i molt les xarxes socials. Neymar arrossega amb ell una influència brutal als Facebooks i Twitters. De fet el seu fitxatge es va gestar en piulades i RT. De fet és tant mediàtic ell com els seus amics, els famosos Toois
Això Ronnie no ho tenia. Com al seu dia Ronaldinho no tenia el conglomerat d'empreses i propietaris que gestionen el i al crack de la cresta. De fet, el Barça no només ha fitxat a Neymar. Ha fitxat totes les societats empreserials que posseeix el jugador o que té els drets publicitaris, d'imatge, o fins i tot federatius de la nova estrella blaugrana.
Empreses, publicitat, anuncis, xarxes socials, amb perfils de tota mena i fins i tot catxondos com el que presideix l'artícle,  en homenatge a una frase que pronuncià Neymar a la roda de premsa de presentació al Camp Nou. Neymar mou una quantitat indescent de calers, només pel fet de ser una estrella al Brasil.
Imagineu-vos que pot passar quan comenci a remanar la pilota a l'Estadi. El Barça ha fet el negoci del segle. Si a més triomfa a la gespa haurà fet bingo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada