divendres, 4 de gener del 2013

Carta a Ses Majestats els Reis d'Orient

Estimat Rei/vispresident Gaspart

Aquest any m'he portat molt bé. Per tant em permeto el luxe de demanar-te moltes coses. Ja m'ho permetràs
Per la meva família salut. Igual que pel Barça, perquè, al 2013, només parlem de futbol i no de tumors i merders. També vull la salvació de l'Espanyol, i si pot ser amb una mica de joc atractiu. Perquè com a culé em sentiria orfe sense un derbi català a Primera.
Vull una Champions culé, la Copa pel Barça i una lliga blaugrana.
I que a Madrid segueixi Mourinho Vull una Eurolliga catalana, un any tranquil a Badalona, i un nou miracle a Manresa, amb un nou patrocinador.
Molts èxits per l'esport català i un nou seleccionador català. Un altre apassionant Mundial de F1. Un altre any de motos...
I un bon any pel meu Círcol, que no tingui que animar a ningú via web, perquè s'ha carregat un braç o una cama jugant a bàsquet. Més que èxits, que també, et demano que no ens tornem bojos i que l'única excel.lència que seguim buscant sigui la de la qualitat humana de qui forma el club, per sobre la qualitat esportiva. Ah. I que els diumenges segueixin sent Superdiumenges.
Et demano moltes coses ho sé. Però el que realment desitjo és feina. Per a mi i perquè ningú, en especial els periodistes, se'n quedi sense.

Gràcies i fins diumenge, que ens deixaràs segur un Barça - Espanyol al Camp Nou.

PostData: El Barça de bàsquet va ser literalment escombrat de la pista del Khimki rus en la segona jornada de la segona fase de l'Eurolliga. El debat sobre la Navarrodependència s'ha reobert.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada