dijous, 24 de novembre del 2011

Reflexions d'un "Filosofo"

Entrem a la ment de Pep Guardiola
  1. " Quin gran partit, ahir el del Milan. Un partidàs digne de la Copa d'Europa. Un clàssic que ahir va reviscolar i de quina manera
  2. Tito hem guanyat, com tu i tots voldríem. Déu n'hi dó com ens ha costat oi?
  3. Ahir vaig tornar a fer de les meves. Tothom esperava que em posés defensiu o almenys no fes coses rares amb l'estratègia. Doncs vaig posar sobre el terreny de joc un altre cop el 3-4-3. M'han tornat a fotre pals de tot arreu. Però m'és igual, he guanyat, torno a tenir raó. A més Cruyff també ho feia i li dèien Geni
  4. Ibrahimovic? Salutacions i sort
  5. Fixa't la influència que tenim en el futbol i com ens estimen els exjugadors, que un ex del Barça ara rossonero va obrir la llauna del 2-3, en pròpia porta. Mark Van Bommel, l'holàndès que va estar amb el Frank Rijkaard fa 5 anys. Després l'Zlatan va empatar. Messi de penal, va fer l'1-2. Un penal que per cert va tenir que repetir perquè al primer intent va fer una paradinha. Boateng va tornar a igualar el partit amb un golàs. I Xavi va fer el 2-3 definitiu
  6. Què grans són els migcampistes que tinc. Xavi, Cesc, Thiago... aquest tres van fer un partidàs. Bravo nois
  7. En Leo ja ha superat un altre repte: el de marcar a un equip italià. Fins ahir no ho va aconseguir
  8. Vam guanyar al Milan i ens assegurem el primer lloc del grup H de la Champions. Aquest any és més important que mai que la tornada de vuitens sigui a l'Estadi, ja que aquest any els segons seran entre d'altres Chelsea, Manchester City o Nàpols, o el Manchester United
  9. Queda una jornada i el partit del BATE Borisov al Camp Nou serà una costellada amb públic 3 dies abans d'anar al bernabeu. Quina sort podré tirar del carro del peix
  10. En definitiva i resumint. Continuem sent molt grans i tenim molta gana"
PostChampions: Jornada sorprenent. El València li fum un 7-0 al Genk, el Bayer Leverkusen guanya al Chelsea, i l'Apoel de Nicòsia fa història i jugarà els vuitens de la Copa d'Europa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada