Javier Faus va estar sembrat l’altre dia a Can Basté. Va aixecar polseguera a tot arreu. Dins la lògica econòmica de l’home que paga. Va dir que no entenia perquè s’havia de renovar a Messi altre cop, si ja s’havia renovat feia 6 mesos. La frase no ha agradat a l’entorn de Messi que s’ha afanyat a dir que a l’estiu el crac argentí va refusar ofertes de clubs amb molta més pasta. El club ja s’ha mogut i com va avançar Miguel Rico a la contra de Mundo Deportivo ahir, la renovació de Messi és un fet que falta signar.
Però el comentari d’avui ve a tomb d’unes altres declaracions del vicepresident econòmic Faus a Rac1, on deia que ell no era partidari de posar el nom d’una marca comercial al costat del nom Camp Nou.
És a dir que Coca Cola Camp Nou no, però si tacar la samarreta amb Qatar Airways. Un cop profanada la samarreta que et ve de posar un nom comercial a l’Estadi? No em vingueu amb l’argument romàntic quan el romanticisme ens el vam carregar fotent el logo a una samarreta fins aleshores neta.
No passa res per acceptar 250 M € perquè l’Estadi dugui el nom o el cognom d’una empresa. És el més habitual: l’Staples Center dels Lakers, l’Emirates Stadium de l’Arsenal o l’Allianz Arena del Bayern. El club rep calers i el soci segueix dient "vaig al camp" no "vaig al Emirates Stadium, trinco trinco paga’m que he dit ’Emirates’
A Can Barça els diners ens deuen sortir per les orelles ja que vam refusar una oferta com aquesta, però acceptem rebre 30 M € per tacar la samarreta. És el #SíNo particular blaugrana
Fotem una puntada de peu ja al romanticisme. Que entri Mr Marshall li foti el nom que vulgui a l’Estadi i que ens inundi de quartos. Ja us dic que ja no ens ve d’aquí. La pela és la pela.
Però el comentari d’avui ve a tomb d’unes altres declaracions del vicepresident econòmic Faus a Rac1, on deia que ell no era partidari de posar el nom d’una marca comercial al costat del nom Camp Nou.
És a dir que Coca Cola Camp Nou no, però si tacar la samarreta amb Qatar Airways. Un cop profanada la samarreta que et ve de posar un nom comercial a l’Estadi? No em vingueu amb l’argument romàntic quan el romanticisme ens el vam carregar fotent el logo a una samarreta fins aleshores neta.
No passa res per acceptar 250 M € perquè l’Estadi dugui el nom o el cognom d’una empresa. És el més habitual: l’Staples Center dels Lakers, l’Emirates Stadium de l’Arsenal o l’Allianz Arena del Bayern. El club rep calers i el soci segueix dient "vaig al camp" no "vaig al Emirates Stadium, trinco trinco paga’m que he dit ’Emirates’
A Can Barça els diners ens deuen sortir per les orelles ja que vam refusar una oferta com aquesta, però acceptem rebre 30 M € per tacar la samarreta. És el #SíNo particular blaugrana
Fotem una puntada de peu ja al romanticisme. Que entri Mr Marshall li foti el nom que vulgui a l’Estadi i que ens inundi de quartos. Ja us dic que ja no ens ve d’aquí. La pela és la pela.
PostData: Derrota del Barça de bàsquet a la pista del CSKA de Moscou a l’Eurolliga i triomf del de futbol sala 4-3 davant l’Inter Movistar, remuntant un 0-2 en contra, que és classifica pels quarts de final de la Copa del Rei.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada