dimecres, 11 de maig del 2011

Viatge a la glòria

Carta oberta al soci i seguidor del Barça

Estimat soci:

Ja fa 2 anys que estic enclaustrada dins d'una vitrina al vostre Museu. Normalment estic sempre acompanyada d'alguna amiga. Fa 2 anys sense anar més lluny tenia 5 amigues més. Érem conegudes com el Barça de les 6 Copes.
Avui però em porten d'excursió. Me'n vaig al Ciutat de València, al camp del Llevant. A mi m'hauria agradat anar a Hawai o a les Seychelles, però vaja... A més aquest lloc ja el conec. Hi vaig anar fa 6 anys.
En aquells dies el Barça l'entrenava Frank Rijkaard, un holandès, afro de cabells rinxolats i la seva estrella era un brasiler amb una ortodòncia particular anomenat Ronaldinho. Aquell dia el capità Carles Puyol em va aixecar per 17ena vegada a la història del club,
Avui, el Barça té l'oportunitat d'aixecar-me per 21ena vegada. I és que el club viu una època d'esplendor. Ara el Barça l'entrena Pep Guardiola, un exjugador català del club, de pell blanca i de cabells... bé sense massa cabells. I l'estrella és Leo Messi, el millor futbolista del món i un dels millors de la història del futbol
Avui, a les 20:00, des de les 19:00 a Rac1, Llevant-Barça. Estem a un punt de la glòria. La Lliga és a tocar

Firmat

Una que no voldria ser a les mans de Sergio Ramos

PostData: I si el Barça no és campió ja, és perquè el Madrid va guanyar ahir 4-0 al Getafe amb Hat Trick de CR7. Sort que no està obsessionat pel Pichichi. A més jornada positiva per l'Espanyol, ja que els seus rivals directes per anar a Europa van punxar. i avui guanya al València es osarà a un punt de la zona d'accés a l'Europa League

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada