Quantes baralles casolanes ha causat el comandament a distància de la tele. A la mateixa hora, notícies a la 3 i el partit del Barça. La mare vol veure el Cuní, el pare vol veure '11 borregos fotent puntades de peu piloteta'
Aquesta és a petita escala, el conflicte que ha viscut el Barça a gran escala amb els drets televisius per la pròxima campanya. Telefònica (pare o mare) ha guanyat la guerra a Mediapro (pare o mare). És important aquesta victòria pels drets, ja que a partir de l'any que ve, els clubs en bloc i en conveni coŀlectiu qui tindrà el comandament del futbol espanyol, seguint l'exitós model anglès.
L'acord amb British Telecom, superior a què pagava l'anterior operador a la Premier, fa que fins i tot els clubs petits cobrin morterades increïble de pasta a canvi d'exposició pública televisiva de 90 minuts setmanals. La clau per entendre la competitivitat de la Lliga anglesa és també aquesta, i és fonamental.
Mediapro i Telefònica oferien la mateixa pasta al Barça. De fet, l'empresa de Jaume Roures, la primera, ja havia redactat contractes, però l'empresa telefònica hi va fotre la banya amb la clau que ho va fer canviar tot. Els famosos '600/700 Hotspots' que va dir Faus que posaria Telefònica al Camp Nou per tenir Wi-fi gratis a l'estadi? No, seria el Partner regional, el contracte de patrocini del Barça només per l'Amèrica Llatina. Això aportarà a la caixa del club 40 kilos addicionals als pròxims 3-5 anys.
Una altra conseqüència: Mediapro deixa de gestionar continguts de Barça TV i ho farà Telefònica.
Roures està emprenyat per perdre la batalla televisiva i a més al darrer instant amb els contractes fets. Però les guerres són així.
Així doncs, Telefònica, sota el nom de Movistar, entra de ple al suculent món del futbol i la tele. Compte perquè últimament, la multinacional s'ha apoderat dels drets televisius de les motos, de la F1, ha comprat sèries americanes i ha comprat Canal +.
Comprar els drets del Barça, així com també de l'Espanyol, el Rayo, i la R. Societat és la primera carta per l'any que ve convèncer a la Lliga que Movistar és l'empresa ideal per gestionar els drets televisius de tots els equips de la Lliga, que com diem a partir de la temporada 2016-2017 s'aliaran en conveni coŀlectiu.
Del Barça a la Lliga o del gran al tot.
Entenc que ja fa línies que us heu perdut (abans d'escriure l'artícle he hagut de fer un màsters televisiu) i que us feu la pregunta clau. Per on veuré al Barça l'any que ve?
La resposta en pròxims dies. De moment, la Guerra del Comandament del Barça s'ha acabat, que ja és molt. Antoni Rossich, Director General del Barça ja pot retirar-se. Ha estat el seu últim servei a la causa blaugrana.
Aquesta és a petita escala, el conflicte que ha viscut el Barça a gran escala amb els drets televisius per la pròxima campanya. Telefònica (pare o mare) ha guanyat la guerra a Mediapro (pare o mare). És important aquesta victòria pels drets, ja que a partir de l'any que ve, els clubs en bloc i en conveni coŀlectiu qui tindrà el comandament del futbol espanyol, seguint l'exitós model anglès.
L'acord amb British Telecom, superior a què pagava l'anterior operador a la Premier, fa que fins i tot els clubs petits cobrin morterades increïble de pasta a canvi d'exposició pública televisiva de 90 minuts setmanals. La clau per entendre la competitivitat de la Lliga anglesa és també aquesta, i és fonamental.
Mediapro i Telefònica oferien la mateixa pasta al Barça. De fet, l'empresa de Jaume Roures, la primera, ja havia redactat contractes, però l'empresa telefònica hi va fotre la banya amb la clau que ho va fer canviar tot. Els famosos '600/700 Hotspots' que va dir Faus que posaria Telefònica al Camp Nou per tenir Wi-fi gratis a l'estadi? No, seria el Partner regional, el contracte de patrocini del Barça només per l'Amèrica Llatina. Això aportarà a la caixa del club 40 kilos addicionals als pròxims 3-5 anys.
Una altra conseqüència: Mediapro deixa de gestionar continguts de Barça TV i ho farà Telefònica.
Roures està emprenyat per perdre la batalla televisiva i a més al darrer instant amb els contractes fets. Però les guerres són així.
Així doncs, Telefònica, sota el nom de Movistar, entra de ple al suculent món del futbol i la tele. Compte perquè últimament, la multinacional s'ha apoderat dels drets televisius de les motos, de la F1, ha comprat sèries americanes i ha comprat Canal +.
Comprar els drets del Barça, així com també de l'Espanyol, el Rayo, i la R. Societat és la primera carta per l'any que ve convèncer a la Lliga que Movistar és l'empresa ideal per gestionar els drets televisius de tots els equips de la Lliga, que com diem a partir de la temporada 2016-2017 s'aliaran en conveni coŀlectiu.
Del Barça a la Lliga o del gran al tot.
Entenc que ja fa línies que us heu perdut (abans d'escriure l'artícle he hagut de fer un màsters televisiu) i que us feu la pregunta clau. Per on veuré al Barça l'any que ve?
La resposta en pròxims dies. De moment, la Guerra del Comandament del Barça s'ha acabat, que ja és molt. Antoni Rossich, Director General del Barça ja pot retirar-se. Ha estat el seu últim servei a la causa blaugrana.
PostData: El Barça va derrotar al València als quarts de final de la Copa del rei de bàsquet Les Palmes 2015 i serà el rival de l'Unicaja que va derrotar al Bilbo. Avui torn pel Madrid - CAI i el Penya - Gran Canària a les 21:30, solapant-se amb el Getafe - Espanyol de les 20:45
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada